Pomoc & FAQ

Často kladené otázky:

Len originálne české a európske výrobky, väčšinou zamerané na zdravie.

Môžete platiť kreditnou, debetnou kartou alebo na dobierku.

Naše výrobky posielame do celého sveta.

V našom e-shope sú ceny uvedené bez DPH. Kupujúci z Európy vidia platnú sadzbu DPH v nákupnom košíku alebo pri pokladni po vyplnení dodacej adresy. Pre mimoeurópskych kupujúcich sú všetky produkty vrátane dopravy bez DPH.

V našom e-shope predávame len B2C (Business to Customer). Ak ste spoločnosť z Európy, môžete nám poslať objednávku e-mailom (s uvedením vášho IČ DPH) a zaplatiť bankovým prevodom. Na základe individuálnej dohody je možné predávať aj spoločnostiam mimo Európy. Stačí nás kontaktovať.

Do 1 – 2 dní bude balík doručený do väčšiny krajín sveta. Európa – 1 deň, USA a Ázia – 2 dni a zvyšok sveta 3 – 5 dní. Kvôli COVID sa vaša zásielka môže o niekoľko dní oneskoriť. Sledovacie číslo uvidíte na svojom ovládacom paneli (Môj účet -> Objednávky), kde môžete skontrolovať aktuálnu polohu svojho balíka.

Nie, nie je. Tovar sa na Slovensku zasiela prostredníctvom Zásilkovny/Packety alebo DHL Express.

Sme zo Slovenska. Naše sídlo sa nachádza v Žiline a náš sklad v Zázrivej. Pozrite si našu stránku O nás.

Ak ste nenašli odpoveď, kontaktujte nás so svojou otázkou.